Utmaning!

Publicerat: 2008-04-22 kl: 19:09:00 i Dagbok
DIREKT DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD: 25 frågor om dig själv.

Röker du?

Nepp

Snusar du?

Nepp

Skolkar du?

Nepp

Gör du frukosten själv?

Ja, det blir väl det skulle jag gissa på

Har du suttit i rätten?

Nepp

Har du slagit ner någon?

Nej men jag har slagit någon ja.

Har du pussat någon av samma kön?

Japp

Har du varit på strippklubb?

Nepp, har inga planer på det heller!

Vad gör du när du blöder näsblod?

Sitter med huvudet lutat bakåt.

När grät du senast?

Nu  veckan, vet inte vilken dag.

 

Vem kan du prata om allt med?

Min blodssyster, och en del vänner till.


Har du solglasögon?

Ja, men de används inte så ofta :(

Skriv en mening på engelska:

Why?

 

Vem pussade du senast?

Ja, det var rätt längesen så jag kommer inte ihåg :)

Vad är din högsta önskan just nu?

Mycket sol i sommar!

 

Vad heter den hårspray du använder?

Klippoteket

 

Vem gillar du?

Många :)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?

Röd

Har du string på dig just nu?

Nepp

Känner du någon som heter Niklas?

Ja, jag tror det.


Har du bärbar data?

Nej, men vill ha!

Är du blyg?

Ibland.

Vad tänker du på just nu?

En låttext :)

Trackback