Buenos Tardes!

Publicerat: 2008-12-21 kl: 11:09:00 i Dagbok
God morgon alltså :)

Ska repetera lite spanska grammatik nu under lovet så jag kan det. Tydligen har det inte fastnat när vi har haft genomgångar på lektionerna men det löser sig när man har en iPod och fixar podcasts med att lära sig spanska :)

Dessutom ska jag rensa klart bland min musik och synka om iPoden hit istället för en annan dator vi har här hemma. Länge sen jag var på den nu...

Har gjort upp ett litet schema som jag ska följa senare när det gäller städningen! :) Har bett pappa sätta pris på varje rum så jag kanske kan tjäna en rejäl slant, mankan ju alltid hoppas? :)

Sen blir det in till stan och jag vet precis vad jag ska ge till mamma och pappa nu :) Måste bara kolla upp priser osv. Men det är i alla fall något de tycker om!
Många bilder nu, har ju en del på lager :) Sen innebär det bara att jag måste fota lite mer också, vilket egentligen är bra eftersom jag ligger lite efter med det nu :( Men nu ska jag byta om (sitter fortfarande i pyjamasen) och sen kolla upp priser på julklappen :)
Kika in hos Inabina, hennes smycken är superfina och bloggen är så bra!

Trackback