Maria Nila!

Publicerat: 2008-12-18 kl: 16:09:00 i Hårvård
Måste få dela med mig av de här eftersom det är mina nya underbara älsklingar!
Klicka på bilderna för att komma direkt till LaPerle.se!

Världens bästa hårspray och jag lovar er! Jag har halvt "testat" dom ett
tag nu och de klarar alla test med fulla betyg!
Håret hålls på plats hela skoldagen och kvällen, det blir inga beläggningar
och är hur lätt som helst att borsta ur!
Den har två steg som gör håret perfekt, först I Care sprayen vilket är en "vårdande
spray som ger frisyren volym men samtidigt kraftigt stöd och glans. Suverän för
modefrisyrer som behöver extra stadga. Kan användas på såväl fuktigt som torrt hår,
klibbar inte, torkar snabbt och går lätt att borsta ur."
Efter den sprayade jag på Finishing spray vilket är "en spray som ger stadga och
fixerar frisyren efter föning. Lätt att borsta ur och ger inga beläggningar. Innehåller UVA-UVB filter!"
Hur många sprayer hittar du som är bra, inte ger några beläggningar och har UVA-UVB filter?
Jag totalt älskar dem och har alltid med mig dem i min väska! Även till skolan,
de har fått sig några stötar av killarna i klassen men jag har inte sett en enda
liten buckla på flaskorna så de är stötsäkra också :)

Sprayerna finns självklart med olika styrka och de säljs på utvalda
frisersalonger så leta upp just DIN nu!
Perfekt julklapp till tonåringen som har ALLT! :)

Trackback