Plocka ur, torka, damma, ställa tillbaks.

Publicerat: 2008-12-07 kl: 14:48:00 i Dagbok
Nu har jag varit duktig och torkat rent i alla fönster på insidan :)
250 kr in! Perfekt eftersom jag ska fixa ett fritidskort snart!

Prao på Rusta
Måste ha det när jag ska iväg på jullovet och om jag har tur så kanske det kan komma till användning via bussturer redan innan lovet till söt :)

Gillar ni skuggan?
Han har varit borta hela helgen med för resten, i fredags var det läxor och lördagen var det bad. Idag var det plugga precis som jag borde göra. Men jag orkar inte, förhalning är min värsta fiende. So:n klarar jag, borde bara öva mer.
Imorgon är det roligt i skolan :)

Favoritsjalen
Har dessutom fått tillstånd att lägga upp bild på söt bara att han vill att jag ska ta lite nya kort då :) De jag har nu är kanske inte direkt så smickrande enligt honom själv :)

Parfymen som jag vann ifrån Sofis Mode :)
Jag har inte ens bytt om än så det ska jag nog göra... Ska testa priset jag fick från Erika också :)
Men nu blir det städa mitt rum. Det behövs, tro mig!

Trackback