Sjuk :(

Publicerat: 2008-12-03 kl: 19:37:00 i Dagbok
Nu är jag suk, igår och i måndags kom jag inte in på internet eftersom jag smart som jag är har lyckats avinstallera själva explorer! Sen genom ett under kunde jag gå in via msn på nätet :)

Danmark höstlovet 2008
Igår var jag inne på stan och köpte lite julklappar.
Eller det blev iallafall en! Knästrumpor till en av mina vänner som köpte fyra glitterspraysflaskor till mig :) Kommer behövas på lucian må ni tro!

London höstlovet 2007
I måndags var det en helt vanlig skoldag och inget mer roligt som hände....

Pizzakväll med hemmagjord pizza :)
Men som sagt idag är jag sjuk :( 38.1 graders feber och jag är sååå seg! Har en massa läxor jag måste fixa och sånt men jag orkar inte! Imorgon är det luciaövning som jag INTE får missa så måste bli frisk nu inatt!

Trackback