ACO - Cliniderm Pure & Clean

Publicerat: 2008-07-22 kl: 11:29:00 i Kroppsvård
Har varit totalt beroende av ansiktsprodukter sen jag kommit hem ifrån Malta och de här har blivit mina nya bästa vänner!  Alla av produkterna lovar bra resultat och det funkar jag lovar!
Alla kommer ifrån ACOs egen hudvårdsserie Cliniderm Pure & Clean

Cover up cream har jag nästan alltid med mig eftersom den är lätt att använda och har en lätt färgton som passar även när man är solbränd i ansiktet. Den täcker och torkar ut finnarna när den sitter på, helt perfekt för en sommardag?!

Deep Cleansing Mousse, perfekt för användning både på kvällen och morgonen. Produkten masseras in på fuktigt ansikte och sköljes sedan av. För att få ett ännu lenare resultat på morgonen använder jag mig också av Matifying Day Lotion.

En daglotion som passar bra för dig som har fetare hy, då den tillför intensivt med fukt. Det är en lätt och skön lotion som är trippelverkande; den återfuktar, den gör huden matt genom att absorbera överflödigt fett, och den motverkar orenheter och tilltäppta porer. Allt i ett!


Vissa av produkterna är parfymerade.
Trackback