Ansiktsmasker?

Publicerat: 2008-05-24 kl: 14:58:00 i Dagbok
Ja, solen är framme men det blåser lite för mycket för att det ska vara skönt att sola.
Ska sätta igång och städa rummet och börja med min uppsats om teknikens historia idag.
Rummet ser bildligt talat ut som ett bomdnedslag och uppsatsen ska vara inne om två veckor och känner jag mig själv rätt kommer jag sitta sista dagen innan och skriva klart.
Men ikväll blir det schlager - Heja Perelli, heja Sverige! Innan det hade jag tänkt att ägna lite tid åt mig och min hud, kan ni några bra tips på ansiktsmasker eller andra saker som är bra för ansiktet eller kroppen? Skriv ner i en kommentar, jag testar nästan allt eftersom min hud har börjat flagna efter solariet :(
Tycker det är lite tråkigt med inlägg utan bild om det inte handlar om något sorgset så här kommer en bild :)
Min "fina# Rosor som jag skulle hänga upp och ner och torka men glömde bort... Och nu är de torkade ändå :)
mina fina torkade rosor
Trackback