Jag tänkte på en sak...

Publicerat: 2008-11-19 kl: 18:03:00 i Dagbok
Skulle ju egentligen lagt upp mig på Erikas Novemberutmaning men pappa har varit duktig och glömt systemkameran på hans jobb så det får bli imorgon!
Idag ska jag tipsa er om något annat bra som jag totalt älskar och använder varje morgon!
Men det blir lite senare ikväll, innan Greys Anatomy.
Först blir det lite status på allting som hänt idag.

En av alla långa trappor på Gran Canaria sportlovet 2008.
Vi har gymnastik på våran gympa nu, det roliga med dagens gympa var att fyra av alla tjejer i klassen har exakt likadana bh:ar! Förutom att det är två olika färger då... Men ändå :) Först tar den första av sig tröjan och den andra utbrister att hon har en exakt likadan och drar av sig sin tröja! Sen hojtar den tredjde till och visar en likadan fast med andra färger! Den fjärde sticker fram huvudet och säger att hon har en likadan som den trejde och visar upp sin! Kan det vara roligare än att alla fyra har dom på samma dag?! Det gav oss alla ett gott skratt!

Utanför favoritaffären som hade BIMBO SANDWICHES :) Inget emot bimbosar men jag tyckte det var lite roligt att der fanns sådana mackor. Gran Canaria sportlovet 2008.
Resten av dagen har varit otroligt rolig och nu är övningen inför lucia seriös och jag tror det kommer gå bra bara vi sätter stämmorna :)

Trackback