Manikyr och bilder i massor! :)

Publicerat: 2008-11-14 kl: 14:20:00 i Danmark 2008
Det blev till att vara hemma idag med.
Vaknade halv sex med en sprängande huvudvärk.
Har varit med om den sorten förut och då hjälper inga tabletter.
Det är inte migrän utan vanlig huvudvärk!

Bilden är från färjan då vi skulle av till svensk mark igen. 1/11-08
Men jag sitter nu och ger mig själv manikyr.
Inte så duktig på det men det blir glansigt och man får rena naglar :)

1/11-08
Simssjukan håller på och går över.
Nu har jag istället gett mig sjuttsingen på att jag ska redigera varenda bild jag har i datorn så jag har ett litet lager om det blir bildbrist här någon gång.
Smart va?

1/11-08
Sen kanske det blir mer än en bild i varje inlägg om ni har tur!
Vad tycker ni?
Vill ni se mer bilder?
Några önskemål om vad jag ska skriva om?
Är öppen för alla förslag!
Skulle det passa bra med en utlottning av något nu innna jul?

Trackback