MVG, belöning och en varm dusch :)

Publicerat: 2008-10-23 kl: 20:06:00 i Dagbok
Fick MVG på våran teater redovisning :)
Det blev lite flummigt, inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Men det var i alla fall uppskattat av våran lärare som skrattade så hon grät :)
Nu hemma har jag varit duktig.
Gjort klart inför provmiddagen.
Sen är jag snart klar med svenskan.
Brukar lyxa mig med lite gott efter att jag gjort alla läxor men jag har inget hemma så får sitta och dregla lite över mina försvunna tryfflar!

Blir belöning med en varm dusch.
Har frusit hela dagen och börjar bli förkyld igen :(
Måste duscha nu innan nio bara.
Det är ju Heroes på tv :)
Har dock inte hunnit ta några kort.
Imorgon ska vi ut till huset en gång till.
Sen efter det handla, packa och på lördag tidigt på morgonen åker vi.
Så imorgon blir det sista jag hinner blogga :(
Ska se till att fixa lite kort tills imorgon.
Kanske några på huset :)
Men nu ska jag göra klart svenskan och sen är jag klar med alla läxor :)

Trackback