Nudlar med wokgrönsaker och räkor!

Publicerat: 2008-10-21 kl: 20:21:00 i Dagbok
Jag fick ingen bild på mitt fina arbete :(
Blev så sugen så jag glömde bort det när vi satt oss ner för att äta.
Men jag blev i alla fall nöjd med resultatet så jag hoppas provmiddagen blir bra :)

Koka upp vattnet.
Lägg i lite smör/olja i wokpannan.
Fräs wokgrönsakerna med lite curry och sirap.
Lägg i nudlarna i vattnet och låt de dra i 5 minuter (vatnnet ska inte koka då).
Häll i räkorna.
Krydda efter smak.
Häll i nudlarna i wokpannan med räkorna och wokgrönsakerna och blanda runt.
Servera med lite sweet and sour chilisås :)

Måste diska upp efter mig nu med, ska kika lite mer på tv senare ikväll.
Det är ju Desperate Housewifes!
Jag ska hinna:
[ ] diska
[ ] duscha
[ ] göra klart svenskan
[ ] göra klart planeringen inför provmiddagen.

Allting ikväll!
Hur ska jag hinna?!

Trackback