Bon´aparte och motionsträning?

Publicerat: 2008-09-01 kl: 21:42:00 i Dagbok
Ja, skolan idag svischade iväg. Känns som vi bara gör en massa ändringar i schemat.
En rolig sak som hände var att jag satt på en bänk med tre vänner när en lärare kom förbi och bad den äldsta av oss att fimpa dens cigarett. Sen upptäckte läraren att den personen inte är elev på skolan och då får röka! Det roliga var att vi just innan den personen kom så hade vi snackat skit om läraren och vi tror att hon hörde oss så vi gjorde nog bort oss rätt rejält!
Annars är jag rätt sugen på att börja träna upp konditionen igen. Den är näst intill obefintlig enligt mig! Men saken är den att jag har så svårt att komma in i rutinen som pappa ofta säger! Har ni några tips på hur jag ska tvinga ut mig själv de närmaste månaderna?
De här sötnosarna har jag nu beställt från Bon´a parte:
Kjolen och den gråa sweatshirten kommer hem till mig nästa vecka.
Trackback