Garderobsrensing och gammalt kort!

Publicerat: 2008-09-28 kl: 17:53:00 i Dagbok

Har gjort en massa i rummet idag. Rensat i mina garderober eftersom jag behöver mer plats och hittat en massa gammalt skolmatrial. Hur roligt som helst när man läser gamla berättelser som man skrivit. Hittade en som jag tyckte var riktigt bra och den hade jag tydligen skrivit i slutet av sexan! Lite förvånad eftersom den var så välskriven...
Funderar på att göra en ny design nu till hösten/vintern. Några bra förslag?
Har bestämt mig för att jag ska permanenta håret också! Ni som sett One Tree Hill vet ju Peytons hår, sånt vill jag ha! Men sen färg det vet jag inte riktigt än...
Fullt upp med helg/eftermiddagsjobbssökande med.
Vet ni vad, det är gossip girl på femman nu och sen efter det One Tree Hill så nu drar jag till tvn och gör klart det sista av mina läxor!
Trackback