Tre, Telia eller vad?

Publicerat: 2008-09-27 kl: 19:42:00 i Dagbok
Jag har bestämt mig nu.
Mål nr ett blir att skaffa ett helgjobb.
Mål nr två är att spara pengar till en bärbar dator.
Mål nr tre blir att komma igång med bloggen igen.
Jag har varit sjuk nu i veckan och inte riktigt orkat göra något. Sen har det varit full fukos på engelska provet som jag gjorde i torsdags. Tyckte det gick bra och jag hoppas :)
Nu i veckan är det SO och NO prov, inlämmning av matteläxor och en svenska uppgift. Finslipar svenska uppgiften, övar SO och NO. Matteläxorna är snart klara, bara två tal kvar! Imorgon blir det till att putsa fönster (pengar!) och göra läxor. Idag har bara varit en stor slö dag. Börjat lite försiktigt med yoga och ska också komma igång med min konditionsträning! Inget ska hindra mig, inte ens vädret! Har jag bestämt mig så har jag bestämt mig.
Men nu till rubriken. Tre har ett erbjudande om bredband och en dator för 399-499 kr i månaden. Någon som har tagit det och vad tycker ni om det?
Trackback