Om jag kunde drömma

Publicerat: 2009-04-16 kl: 21:16:00 i Boktips
Har precis läst klart Om jag kunde drömma för typ femte gången. Vet att jag har skrivit om den förut men måste ju passa på och tipsa när jag väl har hittat bra böcker! 
För er som inte redan vet (alla vet väl vid det här laget), handlar boken om Bella Swan som flyttar till sin pappa och den regniga staden Forks. Alla har ju också hört att hon där träffar den charmiga och farliga vampyren Edward Cullen? Deras värld förändras drastiskt i och med vissa beslut och det är hur lätt att fälja med i handlingen som helst. Man tröttnar aldrig och vill bara fortsätta läsa. Det är en bok man aldrig lägger ner. Hur som helst så vill jag inte avslöja för mycket mer än att det borde sättas en varningskylt på den där. Den är grovt beroendeframkallande! Som jag redan skrivit så har jag läst den fem om inte mer gånger på raken. Måste bara leta upp tvåan som är När jag hör din röst (New Moon), trean heter Ljudet av ditt hjärta (Eclipse) och fyran Så länge vi båda andas (Breaking Dawn).
Har ni inte läst den så börja! 
Trackback