såhär blev...

Publicerat: 2009-04-03 kl: 12:34:00 i Hårvård

33b942d6be08888837fe4c08cea00c31.png

såhär blev hårfärgen! Är jättenöjd med den och har fått många komplimanger av klasskamraterna så jag är gladare än gladast idag :) Har precis haft matteprov - funktioner, algebra och procent. På förra algebra provet fick jag en sådär två poäng under G så det gjorde att jag äsnkte mitt VG till ett G i matte. Men den här gången kändes det verkligen som om allting satt där det skulle så jag hoppas på en tillbakahöjning i mitt betyg :) Sen hur det går med det vet man aldrig. Kollade inte igenom det så kan ju ha en massa fel, men känslan var bra rakt igenom så håll tummarna för att jag får tillbaka mitt VG! Börjar snart so:n där vi nu jobbar med andra världskriget. Kollar på en tysk film som heter Vågen. Lite lagom spännande än så länge, vi har nog mer än halva kvar. Men nu måste jag verkligen gå!

Trackback