4 augusti 2009

Publicerat: 2009-08-04 kl: 21:12:00 i Dagbok
Vitt baslinne - H&M
Randig tröja H&M
Mjukisbyxor - okänt

Dagen har bestått av kramar, bus, tårar och ja, sånt som involveras på ett dagis. Efter att jag slutat så blev det hem, äta lite snabbt och sen ut med båten en sväng. Vattenskidor it was! Jag kom upp, stog hela varvet runt men lyckades inte göra en så lyckad landning. Rättare sagt, jag slog mig i rumpan. Sen var det pappas tur, han klarade sig galant på en skida! Vi tog en tur och kika längs sjön och sen ville syster och kompis åka ring så det blev det också. Jättekul när de åkte i sjön!
Skadeglädje är den enda sanna glädjen som vissa säger! Roligt har jag i alla fall haft.
Sen var det sista allsång på skansen med. Sommaren är alltså nästan officiellt slut, nästa steg är när skolan börjar. Jag kan inte säga att jag längtar, men det kommer nog bli bra.







Trackback