Det här med dejting...

Publicerat: 2009-12-09 kl: 21:59:00 i Dagbok

Idag tänkte jag ta upp det här ämnet som handlar om Dejting. Det är ohyggligt svårt att veta vad det innebär för alla eftersom det är olika från person till person och hur man dejtar är också olika och har mycket med tycke och smak att göra. Jag själv har inte så mycket erfarenhet från dejting då jag själv oftast varit den som kastat mig rakt in i förhållanden och inte tänkt på att vissa känslor blir bäst om man låter de växa fram. Sen finns det ju även vanlig dejting och eller om man dejtar via dejtingsidor på internet! Hur som haver vilket man nu väljer att göra så är det ju viktigt att man har roligt och det brukar inte vara så svårt, har man samma eller liknande intressen så hittar man lätt något att göra förutom att gå ut och äta! Man kan ju gå på bio, åka iväg och gå på tivoli eller bara vara hemma och mysa med film och något gott att äta! Möjligheterna är oändliga och med dagens (nu låter det som om jag är lastgammal) teknik finns det  ju till och med gratis dejting på internet som vad jag har hört funkar väldigt bra!

Själv så har jag en pluggdejt imorgon! Nyfiken på att se hur det går, killen och jag har skrivit mycket på msn och han går till och med på samma skola som mig... Ursöt och charmig så jag vet inte vad, känns som om man ska sjunka ner i jorden när man ser honom le!

Trackback