Grattis!

Publicerat: 2009-02-08 kl: 11:42:00 i Dagbok

Idag säger vi alla grattis till Lovisa! Denna trevliga människa är blott några timmar äldre än mig då! :) För imorgon fyller jag år! Hoppas att idag och imorgon blir bra dagar för er alla där ute i bloggvärlden! Det är extra bra dagar för mig i alla fall. Sen måste jag sätta fart och städa nu, lyssnar på Minaya. Passar bra till allting, om du är glad, ledsen, behöver städa, läxor ja allt!
Skulle inte sitta fel med den här snygga klänningen som kommer ifrån Halens och kostar nu bara 249 kr! Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder idag men det hoppas jag löser sig! Än så länge går jag omkring i min favoritjeans och bh.
Som sagt jag hoppas ni har en bra dag, blir inget mer bloggat förens senare ikväll och då kommer lite updates på vad jag fick :)

Trackback