Mackor med skagen? Ja tack!

Publicerat: 2009-02-16 kl: 14:42:00 i Dagbok
Sitter i skolan, inte långt kvar tills jag slutar nu. Då blir det hem, fixa mackor så jag kan äta det innan jag drar iväg till sista gången på smyckeskursen. Lite synd men funderar på att skaffa hem saker så jag kan göra mer saker. Hur tycker ni jag ska göra?
Funderar på hur jag ska skriva filmanalysen med. Har ju inte filmen här så jag kan ju inte gå tillbaka till den direkt men jag vet ju hur den är. Tror jag har sett Fantomen på Operan typ åtta gånger nu. Den är verkligen bra så det är ju inte så konstigt att jag har sett den en massa gånger. Men i alla fall, man kan ju inte se en film hur många gånger som helst?
Ska publicera det här nu innan det blir en massa meningslöst tjaffs från min sida. Är riktigt duktig på det!
Trackback