Skolarbete?

Publicerat: 2009-02-20 kl: 10:31:00 i Dagbok
Idag blev det till att gå till skolan, sitta där i typ tjugo minuter och sen hem igen. Störde mig på minsta lilla prassel och det känns som om huvudet ska sprängas på mig. Dessutom har jag ont i nacken. Har konstigt nog inte sovit på något dumt sätt heller så jag vet inte vad det beror på. 
För övrigt så ska jag faktiskt ändå göra skolarbete trots att jag är hemma. Jag har liksom tid och behöver ändå få det gjort.
[X] Matte - till sidan 83
[X] So - svara på 7 frågor.
[X] Teknik - ta reda på hur datorn fungerar (när pappa kommer hem)
[X] Filmananlys - kolla alla personer i filmen och beskriva hur de reagerar.
Lite senare ikväll ska jag också ge er världens bästa tips för onda nackar! Kan avslöja att det kommer från Lundmyr of Sweden och det är något som man värmer! 
Vill du ha mer läsare på din blogg? Det funkar faktiskt, helt otroligt. HÄR hittar du det!
 
Trackback