So...

Publicerat: 2009-02-25 kl: 19:42:00 i Dagbok
Imorgon har jag muntligt nationellt prov i Svenska. Jag är nervös kan jag säga. Inte roligt alls men det är ju inget man kan förbereda sig för så jag håller tummarna och hoppas det går bra!
Våran snälla SO lärare låter mig göra om provet vi hade i Hinduism! Jag är tacksam eftersom det var dagen efter det att söt hade dumpat mig på sms, på tal om söt. Han är i Thailand nu och kommer bli brun som en förbannad pepparkaka! Jag är så avis. Fast jag fuskar ju med brun-utan-sol. Kommer bild och länk osv senare :)
Tills vidare får ni ha det bra för nu ska jag sätta mig med filmanalysen, den ska in på fredag. Sen ska jag öva hinduism igen.
Ikväll är det Greys Anatomy med, passar självklart på att stryka lite kläder. Har inte gjort det på två veckor nu? Behöver lite påfyllning i garderoben med byxor också för den delen. Men sparar man till en ny mobil så gör man.
 
Trackback