Spänningshuvudvärk

Publicerat: 2009-02-21 kl: 12:33:00 i Dagbok
Inte så längesen jag gick upp nu faktiskt. Mamma kom in och väckte mig vid halv elva. Tydligen så somnade jag om och vaknade inte förens tolv. Snacka om att jag är seg nu! Ska lyckas äta lunch innan det blir till att åka iväg på handboll med pappa :)
Har kvar huvudvärken från igår och bättre blir det inte direkt. Har en liten lista idag med:
[X] Städa
[X] Matte - sidan 83.
[X] Teknik - pappa hjälper till.
[X] Filmanalys - gjorde den aldrig igår.
Har massor kvar på filmanalysen. Men det går alltid att få ihop på något sätt! Annars blir jag nog inte direkt piggare. Behöver bara bli av med den förbannade huvudvärken. Inte blir det bättre av att jag är beroende av musik men ja-a ska man göra läxor så :)
Är typ beroende av Fantomen på Operan musiken just nu med, det är ju Fantomen på Operan jag ska analysera men musiken är så bra även utan filmen!
 
Trackback