Vete...

Publicerat: 2009-02-22 kl: 14:44:00 i Dagbok
Nu efter maten ska jag vara duktig. Gjorde faktiskt inget alls igår. Riktigt slö... Så idag ska jag bli klar med det mesta. Tekniken kommer ta mer tid men den ska inte vara inne än på mågra veckor så det är rätt lugnt... Sen har jag filmanalysen. Det mesta ska göras på den idag. Ska in nu i veckan.
[X] Städa
[X] Matte - sidan 83
[X] Teknik
[X] Filmanalys
Så jag kommer kryssa i efter hand det som är klart :)
Sen ska jag inte glömma bort att skriva om det jag egentligen skulle skrivit om i fredags. Nämligen min nya bästa vän! Vetebältet från Lundmyr of Sweden! Älskar det som en galning och jag slipper ha ont någonstans :)
Sen har vi ju också mer småsaker som jag inte har hunnit med här än. Jag har lite foundation tips,nagelförstärkare, läppglans/läppplump.
Men nu ska jag gå och äta - om nu maten är klar!
 
Trackback