(Klicka på bilderna för att se dom i större format)

Idag har det verkligen inte hänt mycket... Det var ju hockey inatt (01:30-04:00). Var uppe och kollade på den. Var meningen att jag skulle sova innan men det gick inte att somna! Det kliar som tusan på hakan och jag kunde inte lägga mig på sidan för då drog jag antingen i axeln eller hakan. Jättestörande att jag bara kunde ligga på rygg eftersom det är så förbaskat svårt att somna då! Men jag somnade till slut efter matchen (som Sverige förlorade - självklart).


Sen när jag vaknat har jag liksom varit seg, hela jag. Ont lite här och var fram och tillbaka. Inte så mycket man kan göra åt det så det är bara stå ut.

Tog en lite tripp i bilen med pappa och mötte syrran (och min) kompis mamma halvvägs hem till henne. Stackarn blev ju sjuk med hög feber och spydde :( Hoppas jag slipper det nu bara. Sen blev det ett besök till McDonalds på vägen hem. Väl hemma, eller ja typ nästan hemma ringde mamma och ville ha pizza. Så det blev en sväng förbi pizzerian för att fixa det och snart ska jag ut och få lite frisk luft med pappa. Egentligen skulle jag ut och gått med mamma men hon orkade tydligen inte så det blir bara vi två.

Imorgon är sista dagen på lovet och jag saknar faktiskt min klass :) Eller ja, vissa personer mer än andra självklart! Men ändå.

Mitt blogglovin har inte funkat på hela dagen heller. Någon mer förutom jag som haft problem med det?

Trackback