Helgen måste ta slut...

Publicerat: 2009-01-03 kl: 15:25:00 i Dagbok
Nej jag känner mig verkligen duktig på att sova. Vaknade inte förens halv ett idag!
Måste börja vända tillbaka dygnet nu innan skolan börjar igen. Det gör den om 5 dagar!
Det är hemskt vad lovet bara har sprungit iväg... Men jag tror jag ska börja skriva lite mer på våran teknikfördjupning. Skriver om datorn så måste ta reda lite på hur den funkar, hur den är uppbyggd osv. Hoppas på lite hjälp från pappa :)

Ska fortsätta rensa bland musiken idag med, behöver lite mer minne... Funderar på om jag har väldigt mycket musik eller om det bara är datorn som är klen. Kanske borde skaffa mer minne till datorn. Men jag vet inte hur.
Ska kolla upp lite träningspass på Friskis och Svettis och sen se till så att jag kommer igång nu. Ska bara bli av med den förbannade fökylningen :) Nu är det mat!

Trackback