Hinner inte, har inte tid.

Publicerat: 2009-01-27 kl: 18:15:00 i Dagbok
Jag håller på och godkänner alla kommentarer och svarar självklart! Tycker det är jätteroligt att så många har velat vara med! Vill du också vara med och tävla om ett laptopfodral, ett kamerafodral eller ett mobilfodral eller kanske bara har missat tävlingen finns den HÄR!

Jag har inte all tid i världen tyvärr eftersom jag har en hel del att göra ikväll. Måste baka något fika tills imorgon, sen skulle jag vilja ha med mig godis också men det kanske är bättre att låta bli? Ska koka makaroner, blanda ihop till en mycket god pastasallad med knaprigt bacon, serrano skinka och lite mer smått och gott.

Dessutom har jag fått Minayas singel idag! Den har gått på högvarv i stereon ända sen jag kom hem, jag kan inte få nog! Ska se till att jag kan lyssna på den imorgon med. Tyckte det var lite grymt att det till och me var sån där blindskrift på den! Vem har inte ett stort hjärta om man även tänker på det! Superbra eftersom den passar alla :)

Måste plocka fram kläder som gör att jag håller mig varm med, ska ju trots allt vara på isen större delen av dagen imorgon. Men jag ser fram emot det, det brukar vara härligt :)

Det är handboll nu med! Så passar på att stryka i andra halvlek, sen får jag ta mig tid här för att besvara alla kommentarer jag har kvar.
Trackback