Shoppat!

Publicerat: 2009-06-24 kl: 23:28:00 i Dagbok

Här kommer då äntligen det jag köpte igår! Sorry för att jag inte orkar fixa ihop ett snyggt kollage, ni får helt enkelt stå ut med det såhär. Bilderna är klickbara så ni får se dom i större format. Internet tillåter inte mer just nu....

Boken fick jag faktiskt gratis! Finns inget bättre än Anna Jansson böcker när man vill slukas i böckernas värld!

Sminksvampar, mina andra är totalt sönderslitna. Behövdes big time!       H&M
Ocean mist, bara för att jag vill testa om den är bra.               H&M

Tre vita baslinnen och ett svart. Alltid bra att ha och de andra jag haft är numera övergivna!    H&M

Ny plattång från Philips! Superbra och billig för att just den här utgår.   Onoff

Matchande bh och trosor från H&M. Behövdes inte egentligen helt men var sugen på något nytt och dessutom matchenade!

Det var ju tre för två på Lindex så det blev några där med...


Det där supersnygga linnet jag bloggade om för inte så längesen, inte på rea men det fick hänga med i alla fall!

Halsbandet hängde så sött på kroken och jag kunde inte motstå det!
Det var allt förutom en cola och mat på donken. Sammanlagt har det här tagit mer än en timme att lägga upp alla bilder. Seeegt internet!

Trackback