Duktiga jag!

Publicerat: 2009-03-03 kl: 17:01:00 i Dagbok
Egentligen har jag inte så mycket att göra idag. Fast jag vill göra många saker. Konstigt att man vill göra saker när man inte är tvungen och sen när man är tvungen eller måste så vill man inte. 
Jag ska ta tag i nacken på mig själv och städa på mitt rum. Ni vill inte ens se mitt skrivbord för tillfället. Knappt att jag vet vart tangentbordet är! 
Ska göra lite matte också nu innan fredag. Den behöver jag ju inte göra idag men om jag orkar så kör jag på! 
Sen har jag öva inför biologiprovet på fredag och hinduismprovet imorgon. 
Ska börja kolla på vad jag ska ha för kläder på mig på dansdagen. Är rätt säker att det blir mitt vita linne från Malta, den vita kjolen med blommönster och ett par svarta strumpbyxor. Ska bara kolla skor till den dagen om jag nu inte tar mina nya som jag köpte igår. Kommer bilder på dom senare idag när jag har gjort klart resten, eller i alla fall städat rummet. 
Sen det allra sista när pappa kommit hem och innan Desperate Housewives som har säsongspremiär idag så ska jag sätta mig ner och börja på teknikfördjupningen. Så idag är jag alltså bara duktig :) Hoppas ni hinner med allting ni vill hinna med idag/veckan!
Ni gjorde nytt besöksrekord igår också på tal om ingenting! Totalt 47 unika men dock inte alla som kommenterade så berätta lite om dig, din blogg (om du har någon) och jag lovar jag svarar på alla kommentarer!

 
Trackback