Philips epilator!

Publicerat: 2009-03-17 kl: 17:08:00 i Kroppsvård
Det jag ska skriva om nu är egentligen ingen nyhet men det är något som har revolutionerat min vardag! Så läs noga och ta till er för det här är helt fantastisk! 
Några veckor innan jul satt jag på internet och slösurfade och hittade en bra sak (förklaring kommer). Funderade ett tag och beslöt mig sedan för att jag skulle ge den en chans. Glad för att jag gjorde det i nuläget! 
Denna saken är en epilator från Philips, inte vilken epilator som helst heller utan deras Satin ice epilator som har en avkylningsdel som verkligen är guld värd! Kan inte sluta lovorda denna fantastiska apparat eftersom jag inte behöver raka mig lika ofta på benen utan det håller en fyra veckor! Den har även ett rakhuvud (som jag använde till mina armhålor). Har nog aldrig sett ett bättre resultat än det här! Helt otroligt!
Har ni hört något om epilatorn/rakapparaten?
Har du en? I så fall vad tycker du om den?
Har ju bara mammas gamla att jämföra med men den här har ta mig sjutton allting en tjej/kvinna kan önska sig!
Man lägger in den vita delen i frysen och så tar man ut den och sätter i den innan man ska använda sig utav epilatorn. Visst gör det fortfarande ont men inte som med andra!
Något som jag fastnade för var just färgen (finns även andra), att den inte gör så förbannat ont, den låter heller inte massor. Dessutom på det lilla fodralet som kommer med sitter det en liten snöflinga eller vad man ska kalla det. Supersött alltså!
De två första bilderna är lånade ifrån philips med tillstånd av Philips. Den sista är tagen av mig själv.
 
Trackback