Större läppar utan operation!

Publicerat: 2009-03-02 kl: 20:29:00 i Make-up
Bilden är självklart klickbar och leder er direkt till Fortecosmetics!
Sally Hansens Lip Inflation.
Problem: Tunna läppar.

Lösning: Märkbart jämnare, glansigar, fylligare & sexigare läppar!

Funktion: Läpparna får en fin färg, härlig glans och blir fylligare på ett ögonblick. Ingefära och kanel stimulerar läpparna och gör dem fylliga. Pepparmint har en kylande och stimulerande effekt.

Specialingredienser: Kanel, ingefära, pepparmint
 
Jag har faktiskt testat det och jag tycker att jag har fått åtminstonde större läppar än vad jag brukar ha. Sen kan det ju självklart skilja sig från person till person. Men konsistensen och doften på det här är oemotståndligt! Det luktar som jag vet inte vad och känslan att ha det på läpparna är också helt underbart! Min favorit i sminkväskan och jag har inget alls emot att gå med glansiga läppar i skolan! 
 
Trackback