Dinwebb.nu

Publicerat: 2009-11-18 kl: 18:07:00 i Dagbok

Häromdagen så klickade jag in mig på en sådan där hemsida som erbjuder ett eget domännamn. Nämligen Dinwebb, där man kan köpa sin egen hemsida. Det fick mig att börja fundera på hur det egentligen vore att ha sitt eget domännamn. Klickade runt mig lite in på Webbyrå Stockholm och Bygga hemsida. Såg hur roligt och lätt ut som helst! Så just nu är jag jättesugen på att skaffa mig en egen hemsida. Men frågan man då måste ställa sig själv är vill jag verkligen det och är de här seriösa?
Av vad jag har kunnat förstå av hemsidan Dinwebb så är deras mål att få en egen hemsida att det ska vara lätt och inte alltför dyrt! Detta gör att inte mycket står i vägen för alla oss som funderar men inte riktigt vet hur vi vill göra. Det är bara att klicka sig in på hemsidan och börja redan nu!

Som det står på bilden så bygger de hemsidor som sparar tid, man får se designen före och de pratar så man förstår utan en massa konstiga termer. De har dessutom tre olika alternativ som du kan välja mellan, HemsidaDirekt, HemsidaPlus och HemsidaExklusiv. HemsidaDirekt kommer att finnas tillgänglig inom en snar framtid.

Trackback