Julklappstips!

Publicerat: 2009-11-12 kl: 18:05:00 i Dagbok

Nu var det de här med att julen närmar sig. Är det någon som har börjat julhandla?

Ni måste ju i alla fall ha börjat tänkt på vad ni ska köpa eller göra till era nära och kära. Det är ju trots allt bara 41 dagar kvar tills det är julafton och man samlas där vid granen eller tomten kommer och knackar på hemma hos alla. Jag är lite nyfiken på vad ni tänker köpa till mamma, pappa, syskon, pojk/flickvän och resten av släkten!

Har ni planerat alla inköp ni ska göra eller är det mer impulsköp som är din stil?
Vad skulle ni vilja att årets julklapp är?


Än så länge har jag inte ens kommit på vad jag ska ge till de i min släkt som jag behöver ge julklappar. Jag har tyvärr inte pengar att ge till alla jag vill heller. Men några av mina söta vänner ska få sig något som de har längtat efter! Tyvärr kan jag inte avslöja allting här för båda de jag har tänkt ge något läser min blogg. Själv är jag rätt så sugen på att köpa de här söta och mycket smarta sakerna!

Till vem avslöjar jag inte, men jag vet att det är saker dom kommer få nytta av!

Trackback