S Ö N D A G

Publicerat: 2009-11-15 kl: 18:28:00 i Dagbok

Idag har jag varit iväg innåt stan, min syster skulle tävla så det var att följa med ut till stallet. Dock fick vi sitta och vänta ett bra tag så vi började med att ta en promenad inne i stan efter att hon hade anmält sig. Det blev kikande på en lägenhet (utsidan) och allmänt prat.

Lyckades även få tid att övningsköra! Det hela gick superbra tills vi kom till en rondell då jag blev stressad och lyckades ge för lite gas fem gånger. De tre bilarna som var bakom mig var jävligt fula och tutade och körde förbi. Inte nog med att jag var superstressad av att jag nästan stog mitt ute i rondellen utan att jag hade tutande bilar bakom mig. Visa hänsyn mot de bilar som har övningskör skylten på! Att man tutar och har sig gör inte det hela bättre!

Sen efter tävlingen som för övrigt gick ganska bra, blev det ett besök på Max. Chicken nuggets meal för min del. Tycker ändå bättre om Donkens nuggets, de har godare frityrsmet och dippsåser! Sen vid sex tiden var vi hemma igen och nu sitter jag här.

Ska kika upp lite med engelskan. Som jag dessutom inte kommer kunna göra klart imorgon eftersom det krävs mer tid än den lilla vi fått för den här...

Trackback