F R E D A G

Publicerat: 2009-09-25 kl: 22:19:00 i Dagbok
Väldigt dåligt med bloggande idag men jag har faktiskt inte varit inne på nätet förens nu när jag kom hem och imorses en kortis. Det blev extra tidigt till skolan, eller ja inte extremt mycket men jag åkte med pappa istället för att ta bussen. Sen var det lektioner, allting gick bra fram tills vi skulle ha programmering. Då ville inte det dumma programmet funka för oss, något med nyckelord i HP's programmering som gjorde att våra egna programmeringskoder inte funkade. Mycket störande.

Sen till mammas jobb, möta upp henne och in till stan för att kika på jeansen på Retz & Company som jag hittade igår men inte kollade storlek på. De var på rean i alla fall, tidigare pris låg på 900 och nu var det 100 kr! Som hittat och de satt jättebra. Helt spontant gick vi runt på stan och det slutade med att vi gick på bio vid sex, Flickan som lekte med elden. Jätteweird och abrupt slut men filmen var ändå bra på något sätt.
Ett besök på Max blev det eftersom vi inte hade ätit och sen hemåt. Nu blir det sängen innan jag somnar framför datorn.
Trackback