Imorgon

Publicerat: 2009-09-16 kl: 20:01:00 i Dagbok
Var och hämtade ut Så länge vi båda andas på bibblan idag. Helt otroligt så att jag knappt tror mig själv när jag faktiskt skriver att jag ska sminka av mig och snabba mig ner i sängen. Vid nio så ska jag sova! Är så trött så det knappt är klokt. Måste ta igen sömn nu och inte bara på helgerna. Men imorgon kommer jag åter, går bara till tre, de långa dagarna för veckan är äntligen slut!

Pappa var och handlade idag med så nu finns det smör igen. Inget som jag skrivit om men igår och imorse fick jag äta bröd utan smör och det var inte gott! Så imorgon ska jag upp i tid, ladda med rejäl frukost och sen ha grundämnen, resurstid och klassråd. Sen ska jag in till Make up Store och sminkas, får se vad jag handlar för smink där sen. Har massor som jag bara använder ibland...
Trackback