O N S D A G

Publicerat: 2009-09-09 kl: 19:57:00 i Dagbok

Mjukisbyxor - okänt
Svart tröja - H&M
Vitt linne - H&M

Friluftsdag alltså, det började med brännboll då jag tog ut mig totalt. Är fortfarande jätteförkyld som verkligen inte är något roligt alls. Sen kollade vi på fotbollen, springa när man är som jag - big no, no! Lunch vilket bestog av varm mat, helt otroligt! Efter lunch gick vi bort mot volleybollen men pratade med dom där och de sa att vi skulle hitta på något annat istället om vi inte orkade spela volleyboll. Det blev till slut kanot orientering med en från andra klassen och vi kom trea med två killgäng innan och två efter. Sen fick vi sluta så jag var hemma vid halv tre. Så trött och så godissugen.
Somnade vid fem och sov fram till sex. Jätteskönt, det blev kvällsmat här och nu sitter jag och kikar fotboll och gör klart den sista läxan jag har. Imorgon är det seg dag...
Trackback