Skolan kickar igång...

Publicerat: 2010-08-21 kl: 22:13:33 i Dagbok
Jaha, då var det inte lång tid kvar tills allting är igång som det brukar. Rutinerna kommer tillbaka och skolan kickar igång. Börjar lite lätt på måndag med att få igång ettornas klasser, alla friends representanter ska leka lekar (samarbetsövningar). Sen på onsdag börjar jag på riktigt, kan tro att det blir utan dator första veckan eftersom det brukar vara segt att få ut dom.

Imorgon ska jag ut till sommarstugan och packa ner allting och sen vidare hem, packa upp allting och komma igång med att rensa i garderoben. Känner att jag har en hel del som jag knappt använder och som jag lika gärna kan sälja!

Förmodligen blir det också pizza tisdag kväll med systrarna i Andreas årskull, mysigt värre! Ska bara se till att jag hinner hem och så jag kan sova innan första dagen i tvåan på gymnasiet!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: okej, det låter bra :D

2010-08-23 @ 11:52:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: perfektion

de va många som blev nyfikna när de gällde min hemlighet, fortfarande ganska hemligt kan jag ju säga :)



hur är de med dig nu?

2010-08-24 @ 20:28:01
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback