Optimalprint

Publicerat: 2010-07-13 kl: 12:07:02 i Dagbok

Det finns en sida som är väldigt smart på sitt val av område i affärsbranschen, den heter Optimalprint och erbjuder oss kunder inbjudningskort eller kort som tackar för senast. De har helt enkelt kort för i princip alla tillfällen. Dessutom är det riktigt snygga kort, går man in och kikar på deras inbjudningskort så är det svårt att slita sig därifrån och man får minst sagt inspiration till att pyssla själv!

”Optimalprint erbjuder tryckmaterial med hög kvalitet till ett totalpris som oftast är 50 till 90% lägre än dina nuvarande alternativ”

Deras hemsida är lättnavigerad och mycket enkel att förstå, inget superduper krångel eller en massa liten finstilt text att läsa. Helt enkelt en sida som erbjuder en mycket bra tjänst, till ett mycket, mycket, mycket prisvärt alternativ och som har grymt snygga designer på de kort de erbjuder. Jag tvekar inte nästa gång jag ska skicka ut kort till fest eller dylikt. Jag vet precis vart jag ska vända mig då.

Just nu har de ett erbjudande om att du får tio kort gratis, både ensidiga och dubbelsidiga. Dock tillkommer frakt men den blir inte stor eftersom det är något som är så litet som ska skickas. Tveka inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback