Dags för hjärnan att sluta jobba ett tag

Publicerat: 2010-05-22 kl: 12:53:42 i Dagbok
Det har varit ganska tyst från mig de senaste dagarna, haft fullt upp med att öva prov och sen efter det bara njuta av livet. Just nu klipper godingen min gräset, han har snart klippt lika mycket som jag har och vi har fortfarande framsidan kvar!

Funderar på att åka in till stora staden och köpa ny mineralfoundation, min superbra från ID är helt slut nu tyvärr... Har ni några tips på bra mineralfoundations som går att köpa i vanliga affärer som inte är superdyra?

Nej, nu tillbaka till att njuta av solen innan den försvinner. Igår hade vi störtregn och åska, översvämningar och hagel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback