Jag lever!

Publicerat: 2010-05-17 kl: 09:51:03 i Dagbok
Det har varit tyst från mig nu i helgen för att jag har haft så fullt upp! I fredags var det bara en väldigt lugn slappardag, jätteskönt eftersom det var ganska tråkigt väder. Sen i lördags var det städa och förbereda för det var party hemma hos Andreas. Vi hade jättekul, alla sov inte över som det vart tänkt till en början och vissa saker spårade såklart ut, men roligt hade vi i alla fall. Sen söndag var såklart städa och sen hem. Hemma är jag idag med, har en riktigt jobbig huvudvärk och ryggvärk.

Ska försöka börja plugga inför prov lite i alla fall så får vi se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

måste också plugga, huvva ! :o



sv: hehe, jaså :p

2010-05-17 @ 18:15:55
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback