Sponsrat: Halens

Publicerat: 2010-09-01 kl: 17:01:56 i Dagbok

Jag gissar på att de flesta av er faktiskt känner till Halens redan. De är rätt kända för att ha bra priser samtidigt som de har ett bra utbud och mycket snygga kläder. Deras sida är mycket lättnavigerad och som vanligt kundvänligt updelad i kategorier som inte är alltför svåra att förstå.


Dessutom har de även bra killkläder som jag brukar tycka är extremt svårt att hitta till bra priser (killar = dyrare kläder?). Det är verkligen inte svårt att fastna för ett antal plagg varken inne på dam eller herravdelningen. Halens har även hemelektronik, tyger, inredning och möbler. Alltså en sida som satsat stort och faktiskt har lyckats. Det brukar ju tyvärr slå slint för de flesta när de satsar på ett alldeles för stort område och jag tror att just på grund av att Halens har så pass billiga priser så lockar det mer kunder än att om man går ut på de andra märkessidorna och får betala någon tusenlapp mer.


Tillbaka till utseendet på sidan, den kanske inte är riktad mot män eftersom den faktiskt är rosa och det är inte så många killar som handlar på nätet. Det chockar mig när jag ser killar som faktiskt handlar i affärer överhuvudtaget i min umgängeskrets!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. allt bra annars ?<3

2010-09-01 @ 17:04:33
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: CosmoChick

Dom har fina kläder och bra pris faktiskt. kika gärna förbi min blogg därjag ger tips på bäst i test skönhetsprodukter för bra pris=)



Ciao 4 Now

XoXo CosmoChick

2010-09-01 @ 22:36:15
URL: http://www.cosmochick.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback