Sponsrat: Charming Man

Publicerat: 2011-08-10 kl: 16:29:55 i Dagbok

Prins Charmig är det många som letar efter, hur går det för er, har ni hittat era prinsar? Hur tycker ni att det är att fånga in  killarna som ni suktar efter? Jag tycker nog att jag aldrig faller helt för någons utseende, däremot blir jag förälskad i personligheter. Det säger mycket om en person om man får reda på vad han gillar, hur han brukar betee sig, vad han väljer att göra osv osv osv.

Dock finns det ju också en hel del uppblåsta typer där ute, tyvärr så ska man nog råka ut för några sådana innan man hittar rätt. Lite nyfiket vart hittar ni era killar? Är det på stan, i skolan, på jobbet eller på gymmet? Mina egna preferenser är tyvärr skolan enbart! En ganska bra sak när man går på gymnasiet eftersom man oftast har samma intressen då (om man läser samma linje självklart). Till er alla läsare i alla fall så hoppas jag att ni hittar era prinsar och att ni kanske kan lära er lite knep och hitta lite roliga historier genom att klicka er in på den här sidan!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe va ni pysslar och har er! ^^

2011-08-10 @ 19:32:36
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: PAULINE

Det är kanonbra shopping i Paris. Finns allt från budgetliknande kedjor á la Gina Tricot till lyxig shopping i galleriorna. Kan verkligen rekommendera Paris! :-)

2011-08-10 @ 20:22:09
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hoppas ni får en nice dag! :D

2011-08-10 @ 20:53:27
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback