Sponsrat: Hyrbil

Publicerat: 2011-06-05 kl: 17:28:00 i Dagbok

Att hyra bil ska inte vara svårt eller jobbigt, det ska gå snabbt, lätt och framför allt så ska man kunna gå därifrån med en bil som inte är alltför svår att förstå sig på!

Detta tycker jag är viktigt när man hyr bil, men sen finns det många andra faktorer att räkna in, man vill ju ha en snygg hyrbil, den ska vara fräsch, man ska kunna få plats med allting man vill ha med (med andra ord packning och familj). Sen om man kan få hyra häftiga nyare bilar och modeller som man kanske inte skulle haft råd att köpa så är det ju också en rolig sak!

Jag menar vem hade inte velat hyra en cabbe och ta sig en tur runt i Stockholm? Jag vet att om jag inte hade haft min studentkassa just nu hade jag mer än gärna gjort detta i sommar! Planer för en annan sommar är igång med andra ord, en tur med hyrbil genom en storstad!

Trackback