Toothy Tab, Dirty - Lush nyheter!

Publicerat: 2011-06-14 kl: 10:07:00 i Kroppsvård
Lush lanserar nu begreppet Toothy Tab, tandkräm i tablettform. Lika bra som vanlig tandkräm men med en miljövänlig förpackning. Lush Toothy Tab är fria från SLS.

Dirty 
En tablett med frisk mintsmak som du använder i stället för tandkräm för att få tänderna att bli vita och munnen att kännas fräsch. 
En box kostar 49kr.

Användning: 
1.    Placera en Toothy Tab mellan framtänderna. Bit till för att krossa den.
2.    Blöt din tandborste och borsta.
3.    Skölj munnen väl och spotta.
4.    Ge dig själv ett stort leende i spegeln.
5.    Lämna boxen till återvinning när den är tom.
LUSH är en butikskedja, ursprungligen från England, som tillverkar och säljer färsk handgjord hudvård i lösvikt – precis som i en delikatessaffär. Allt är vegetabiliskt, icke djurtestat och det mesta veganvänligt. Många av produkterna är så pass färska att de måste förvaras i kylskåp. I Sverige har Lush funnits sedan november 1997 och har butiker i hela landet samt postorder.

Jag bara älskar Lush och deras produkter, varenda gång när jag går in i deras butik i Göteborg insuper jag doften och försöker alltid att komma ihåg den tills nästa gång. Hade det inte vorit för studentkassan så hade jag nog haft fullt med lush saker här hemma!

Kommentarer
Postat av: LIENE

hmm, ska man lita på det. Föredrar att borsta tänderna dör att få skrubba tänderna.

2011-06-14 @ 11:15:02
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback