Era avslappningstips!

Publicerat: 2011-09-30 kl: 10:05:48 i Stress-av
weheartit

- Jag brukar ställa mig och laga mat eller baka något.
- Kolla på serier eller film.
- Läsa en bok.
- Träna.
- Sätta sig ner framför tvn.
- Äta en god choklad eller dricka något annat gott.
- Spela gitarr.
- Programmera.
- Måla.
- Ta en promenad, långsamt!
- Njuta av god mat.
- Hämta mat ute istället för att laga maten en kväll.
- Slösurfa.
- Lyssna på en ljudbok.
- Lyssna på musik.

Som ni märkar finns det många olika tips, sen tror jag säkert att ni har ännu mer saker som ni brukar göra bara att ni inte tänker på det! Fortsätt tipsa så fyller jag på listan, det är viktigt att kunna slappna av också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra tips;D

2011-09-30 @ 12:19:26
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Ida we

Håller med om de flesta. Fast jag kan typ aldrig gå promenader sakta, om jag går på en väg, men skogen funkar ^^ Sedan byter jag gitarr mot trummor ;)

2011-10-02 @ 00:12:05
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback