Sponsrat: Hotell Köpenhamn

Publicerat: 2011-09-04 kl: 20:04:47 i Dagbok

När det kommer till att besöka hotell och boka osv så är jag inte så erfaren alls. Jag menar, jag är trots allt bara 18,5.. Men det hade varit så kul att kunna bjuda med mig Andreas till ett hotell nu när han fyller 20 nästa vecka! Hade det gått och planeringen hade fungerat så hade det nog blivit till köpenhamn vi skulle åkt.

En superfin stad och det finns dessutom en webbsida, Hotell Köpenhamn där du kan boka hotell direkt på nätet! Det allra bästa av allt är att du inte betalar något alls förens du kommer fram och det går att avboka ända fram tills någon dag innan man planerat att komma till Köpenhamn.



Jag tycker att sidan ser fräsch och allmänt bra ut, det är lätt att hitta runt och dessutom bjuder de på en hel del information om staden och vilka sevärdheter som finns! Allting för att man ska kunna bli ännu nöjdare med sitt besök (både på sidan och i staden)! Jag skulle absolut kunna tänka mig att boka hotell genom denna sida, om jag hade möjlighet och tid att planera in något sådant! Studentlivet är ganska hektiskt just nu!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis! :)

2011-09-04 @ 21:59:29
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback