Sponsrat: Hotell Oslo

Publicerat: 2011-09-17 kl: 14:38:00 i Dagbok

Är det någon av mina läsare som har varit i Oslo som turister? Jag själv har aldrig varit där men många säger att det verkligen är en fin stad och att de har mycket att erbjuda i turistväg! I turistväg som i inte bara för vuxna utan för barn och ungdomar också. Jag hade tyckt att det hade varit jättekul att få komma iväg till Oslo och se till att själv få koppla av med Andreas (20 årspresent?), dock så kan man ju inte ha råd med allting som student. Hemskt nog så stämmer det ju in på nästan allting, men om vi skulle drömma oss iväg lite istället!

Jag hade kunnat tänka mig att boka ett hotell på nätet, ta sig iväg till Oslo, ta reda på lite vad som finns att göra och söka lite allmänt vilket som är det bästa hotellet och vad som är prisvärt osv! Allra lättast gör man ju detta genom att klicka sig in HÄR. Det finns nämligen en sida som handlar om Hotell i Oslo som har en hel del tips och trix! Så vi kanske syns någon gång i framtiden i Oslo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: :)

ha en fin kväll!

2011-09-17 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback