Framtiden, internet & funderingar

Publicerat: 2012-08-09 kl: 18:41:14 i Dagbok
Anledningen till att jag inte bloggar så aktivt just nu och under perioden som har varit är först och främst att jag inte hade tillgång till internet eftersom jag var hemma hos Andreas och deras modem blev utslaget av åskan.

Utöver det så har jag suttit och hållit tummar och tår för att jag ska komma in på den utbildning jag vill läsa på högskolan. Som det ser ut just nu är jag reserv nummer 21 på webbutveckling och har en anmälan som är under behandling med en distansutbildning som är inom området hälsovetenskap! Så håll tummar och tår för mig att jag blir inringd som reserv när högskolan kickar igång för jag vill verkligen börja på webbutvecklingen! Hälsovetenskapen är också kul men det vore mycket roligare att läsa på campus än på distans.

En fråga till er där ute med är det någon som har läst på distans och hur är/var det? :) Jag är nyfiken men är inte helt säker på att jag skulle ha tillräckligt med disciplin för att verkligen göra skolarbete utan att ha en skola att gå till. Självklart skulle jag ju kunna gå ut till högskolan i staden och sätta mig på deras bibliotek och plugga med men man ska ju kunna sätta disciplin på sig själv hemma också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback