Kalender inköpt!

Publicerat: 2012-12-10 kl: 17:18:00 i Hjärtats fröjd
Jag har köpt mig en ny kalender, brukar alltid ha en som gäller över läsåren så köper ofta en på hösten (dock har jag inte gjort detta nu eftersom jag inte hittade någon jag tyckte om då!). Nu har jag i alla fall hittat en, supersöt är den och jag är så förväntansfull över att få fylla i mer saker i den. Den har ju inte börjat riktigt än! Köpte den på Akademibokhandeln för 159kr. Och nej detta är inte reklam, jag tipsar bara för att jag tycker att den är så söt! Lite söthet behöver man ha i sitt liv och jag ser fram emot att få planera upp mina veckor massor i den här! Kanske kan få lite mer koll på mitt liv och se till att få saker gjorda för en gångs skull ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback